Gulvdisplay i papp er effektive salgsmaskiner

Hver tredje vare som kjøpes i butikk, er et impulskjøp! Ikke så rart da kanskje, at et gulvdisplay – også kalt sjokkeselger – er noe av det beste du kan investere i for å tiltrekke deg kundenes oppmerksomhet.
Kristine Benito 160x180 red
Displaykonsulent

Kristine Benito


Bianca Heidenberg 160x180 red
KAM Display

Bianca Heidenberg

Blant mange fristelser – hvorfor velge akkurat den?

Dette ønsker vi å oppnå med ditt gulvdisplay

Det er ingen tvil om at konkurransen om kundenes valg er tøff i butikkene. Det viser seg alltid at de produktene som presenteres mest synlig, fristende og tillitsvekkende, oppnår høyest salg.

Uansett om det gjelder presentasjon av produkter i poser, esker eller flasker. Om vi snakker om forbruker- eller detaljistpakninger (f-pakk og d-pakk), varer som skal henges på pegger (spesielle knagger), tunge bøker, varer som ikke kan stables på hverandre eller varer som er lette og skjøre – vi har en god løsning! Og vi har ganske sikkert vært borti noe tilsvarende før, så vi vet hvor utfordringene ligger.

Før vi begynner å jobbe med ditt nye display, setter vi oss følgende mål:

  • Displayet skal se lekkert ut og gi inntrykk av produkter med høy kvalitet
  • Det skal vise frem varene på en fristende måte, være et blikkfang og gi kjøpsimpulser
  • Det skal bidra til å styrke varemerket og eksisterende image og omdømme
  • Displayet skal gi økt salg

En genial konstruksjon som tåler minst 12 kg pr hylle uten støtteinnlegg. Lett og montere og som kun måler 80 x 80 cm når den er settpakket. Løsning for både 3 -og 4 hyllers display. Varer kan stå i egne brett eller rett på hyllene. Våre bunnbrett, laget med PE-belegg, hindrer at vann trenger inn i displayet og øker derved displayets levetid.

Slik ønsker vi å lage kreative displays

For oss er det en selvfølge at monteringen av ethvert display skal være enkel. Plassen i butikken er ofte marginal, derfor kan det være smart å satse på en løsning som egner seg for salgsstedet, og som naturlig nok har god bæreevne og er et blikkfang.

Vi verdsetter «den gode ideen». Den som er forankret i din bedrift og produktet som skal selges, enten gjennom farger, fasong eller budskap, kanskje aller helst alt sammen.